Egy új élet

Egy új élet

Thursday, December 10, 2009

December 9

Reggel úgy 13 centis hó lepte a tájat. Gyönyörű.
In the morning, there was about 13 cm snow. Beautiful.
Nagy pelyhekben hullt a hó.
There were large snow flakes
Édesanyáék kivittek a kertbe, hogy megismerkedjek a hóval. Először nem örültem, mert nem tudtam lépkedni, elestem, havas lett a kesztyüm, és csak néztem, hogy mi ragadt rá. Majd egyre bátrabb lettem.
Mum and dad took me out in the garden to face what snow is. At first I was a bit frustrated, because I couldn't walk in the snow, I fall, and my gloves were covered with this cold white thing. later I bacame more brave.
Apa épített nekem valamit.
Daddy made something for me.
Egy kedves arcot
a cute face
addig én játszottam, lapátoltam a havat
meanwhile I played

És elkészült az aranyos hóember, a BABA, ahogy én nevezem. Már második napja, hogy áll. Gyakran megnézem, nekem ez nagyon érdekes. A szél lefújta a sapkáját, már leesett a szája és az egyik szeme, de nem baj.
And the snowman was suddenly ready. I call it a doll. It has been standing for 2 days already. It lost an eye and the mouth, but I don't mind. The wind blew it's hat off, too.

2 comments:

Emese said...

Hm ez igen! Hóóó:) remélem nálunk is lesz egy kicsi, márcsak azért is, hogy a mi gyerkőceink is lássanak belőle egy keveset. (sajnos tavaly szinte nem is volt)

Anonymous said...

nagyon ugyes apukad van Salome.mama