Egy új élet

Egy új élet

Saturday, June 7, 2008

Pampered - Kényeztetve

She is my Kisded grandma. She came to help my parents to look after me. They really appreciate her help and so do I. My only objection is that whenever I am in the mood to cry a big one, I can't do it, because she comes and comforts me with her sweet words. I think I have to learn to live with this situation, since I am her first grandchild.

Ő Kisded mamám. Most itt lakik nálunk, hogy segítsen a szüleimnek az én gondozásomban. Úgy vettem észre, hogy ők ezt nagyon értékelik. Nekem csak annyi megjegyezni valóm van, hogy amikor olyan jó sírós kedvemben vagyok, nem engedi, hogy élvezzem a sírást, mert rögtön jön, és kedves szavaival elhallgattat. Na de ezt meg kell bocsássam neki, mert én vagyok az első unokája. És amúgy is: „A szeretet…mindent elfedez”

No comments: