Egy új élet

Egy új élet

Thursday, June 5, 2008

Loving arms - Szerető kezek


He is my daddy. I heard men never cry. However, I have to tell you a secret. I saw him crying while he was praying for me the other day. He is very emotional these days. Please don't tell anyone.

Ő az édesapám. Én eddig úgy tudtam, hogy a férfiak nem szoktak sírni. Azonban el fogok árulni nektek egy titkot. A minap azt láttam, hogy könnyek voltak a szemében, amikor értem imádkozott. Nagyon érzelem dúsnak látszik ezekben a napokban. Kérlek, nehogy eláruljátok valakinek, amit mondtam.

4 comments:

Maresz said...

She is a beautiful girl!!
Milyen jól áll neked! Eszter és Krisztina üdvözli Salomét.

nicar said...

Dear Salome,
Your secret is safe with us. We know your dad, he pretends to have a hard exterior, but inside he is just a big softie.
We can tell that he loves you very much, be a good girl for him and your mummy.
P.S. Keep up that praying stuff it really works. You are evidence!
Lots of love, from Nick and Carolyn

mesyncze said...

Kedves Salomé
Talán a legszebb ajándékot ringatják a szülői szerető kezek, akik nagy szeretettel kísérik végig életed. Ha majd felnősz, minden nap adj hálát ezekért a téged simogató, érted imára kulcsolt kezekért, a mindennap érted dobbanó szívekért. Felbecsülhetetlen érték az anyai- mellett az apai szeretet, amiben részesülsz.
Az Úr áldjon meg gazdagon Téged és Szüleid.
Nagyon sok szeretettel: Emese

Unknown said...

Csak ggyet mondhatok: AZTA MINDENIT NEKI :)))) Csuda szep "kispulya" ahogy Karpataljan mondanak:) Isten aldjon meg benneteket!