Egy új élet

Egy új élet

Saturday, September 18, 2010

Szinek- Colours

A szinekkel mindig találkozom játék közben, vagy könyvekben,...és mégis nehéznek találom őket megjegyezni. Nem ez az erősségem? Anya már aggódott miattam, hogy nem látom a színeket...

I always come across colours: when playing, or in books,. and still I find them hard to remember. mum was concerned that I do not see colours at all...



De amikor meglátta ezeket a szines tornyokat,amiket én építettem, meggyőződött, hogy rendesen látok, és megnyugodott. Türelem, és lassan ez is letisztul majd.

But when she saw these colourful towers, which I made, she was sure that I see well and she got peace of mind about this. Patience mum. I will get there



A jó hír az, hogy nappal már több mint egy hónapja nem kell pelus. Rengeteg munkába került míg ezt elértük, de már jól megy, és már alig van baleset. De még az éjszakai pelus reggelre megtelik.
The good news is that I do not need a diaper during the day any more. Although I still need one for the night. It took a lot of work to achieve this, but it is going well now.

No comments: