Egy új élet

Egy új élet

Monday, September 14, 2009

Végre- Finally

Szeptember 3.án, éjjel 4- kor elindultunk Nagyváradról Budapestre, a repülőtérre. Reggel megérkeztünk, majd életemben először repülőre ültünk. Mivel én nem tudok még 5 percet sem egyhelyben ülni, szüleimnek nehéz dolguk volt velem. Nem akartam ölben ülni, ha letettek minden rendben volt. Németországban gépet cseréltünk. Leszállás előtt alaposan lerókáztam apát és magamat. Hála Istennek, hogy ő vissza tudta tartani magát. J Nem volt kellemes az egész, még időnk sem volt hogy átöltözzek, már rohanni kellett a buszhoz, ami bevitt a repülőtérre. Csak pelus és egy felső volt rajtam. A második géppel 9 órát repültünk Torontóig. Ez az út emlékezetes marad azért, mert fent a magasban mondtam életemben először azt, hogy APA. El sem lehet mondani, mennyire örült neki. Kaptam egy növényi alapon készült enyhe nyugtatót, így aludtam 3 órát a gépen. Majd egyszer, nagy soká megérkeztünk egy nagy országba, ahol másképp beszélnek, mint mi. Úgy tűnik, a szüleimnek nem olyan idegen ez a nyelv.
A torontói testvéreink nagy szeretettel fogadtak. Én úgy viselkedtem, mintha már régi ismerősök lettünk volna. Jókedvem volt, nem voltam fáradt. Az átállás hamar ment. Másnap már kimentünk a Ráma táborba, ahol a magyaroknak ökumenikus hétvége volt. Anya azt mondja, még el kell teljen egy kis idő, amíg itt megszokjuk, és beilleszkedünk. A város borzasztóan nagy, így a vezetés nagy kihívás lesz.
Egy hete megérkezett hozzánk a Dajka család Debrecenből, együtt szokogatjuk az itteni életet. Az Úr itt is velünk van, benne reménykedünk. Ti is ezt tegyétek.


a gyülekezet belülről


anya kapta ezt a gyönyörű csokrot a gyülekezettől


a CN Torony



A CN toronyból készült a kép, nagyon magasról.

A Dajka családdal Torontóban

5 comments:

iri said...

orvendek mindennek(csak az okumenikust ne iktassatok be eletetekbe)

Maresz said...

Örülök, hogy jól utaztatok. Érezzétek jól magatokat Torontóban:). Az Úr legyen veletek!

Nelly said...

Érezzétek jól magatokat Torontoban, Isten legyen segítségetekre megszokni az ottani életet!

Anonymous said...

imi pare bine ca in sfarsit adina ai primit viza si ati reusit sa fiti impreuna! ce mult a crescut salome! e o fetita foarte frumoasa! va urez toate cele bune! tinem legatura! va pup! ileana rus

Anna Isten oltalmában said...

Sokat gondoltunk rátok.Az időpontot is számon tartottuk,mikor repültetek.
Hála az Úrnak,hogy szerencsésen megérkeztetek!Még most is jó visszagondolni arra a zilahi női konfira.Emlékszel,hogy Manci sógornőmet és téged édes leányom szólitottalak,hogy jöjjetek fel a pódiumra,és egy-egy recepttel változatossá tegyétek a programot és az étrendünket.Utólag is köszönöm.
Mindketten elmentetek.Egyik végleg,másik ideiglenesen.Egyik az örök hazába,másik a tengerentúlra.
HIÁNYOZTOK NEKÜNK !