Egy új élet

Egy új élet

Tuesday, September 22, 2009

Kinti tevékenységek- Life outside the house

Elég közel hozzánk van egy nagyobb élelmiszerüzlet, oda szoktam menni anyával ha valami elfogy. Nekem fárasztóak ezek az utak, már többször elaludtam a kocsiban.

We have a supermarket very close to us. When we run out of something, I go there with mum. I
fell asleep in the strawler several times already.
Délutánonként a parkba megyünk, ahol hintázunk vagy homokozunk. Milyen jó, hogy itt vannak Tündéék és van társaság.
In the afternoon we go in the park to the swing or we play with the sand. It is good to have company.

hintáznak a babák
the girls are on the swing

Ezt a szekeret Oláh Mártától kaptuk. Az ő gyermekei már kinőttek belőle. Szeretek vele menni, csak nem birok sokáig egyhelyben megülni. Anya sokszor szól, hogy üljek le. Szombaton hirtelen kibukfenceztem belőle, hála Istennek, nem tört ki a nyakam. Olyan hirtelen és gyors vagyok, hogy a felnőttek sokszor nem tudnak megfogni. Mostanság nagyon igénybe veszem szüleimet, nem tudom meddig bírják majd. Egész nap teszek veszek, mindent kipakolok, kiszórok, szaladok és gyakran elesek, mindenre felmászok, beverem magam ebbe abba, unatkozom és nyafogok...de nem maradok én mindig ilyen. Rengeteg az energiám. Amúgy kibujt 4 őrlő fogam a hetekben, nem csoda hogy az utóbbi időben annyiszor felsírtam éjjel.
We got this carriage from Olah Marta. Her kids grew out of it. I like it, although I cannot sit still in it very long. Mum tells me often to sit nicely. On Saturday I jumped out of it so suddenly, that noone could catch me. I am very quick and full of energy. I give quite a hard work to my parents. I am running all day long, I climb on everything, I throw things out of the toybox, I get bored and cry, I permanently run and fall a lot.... But I will not be always the same. I promise.
In the last 3 weeks 4 molars appeared in my mouth, no wonder why I cried so much during the night.

2 comments:

Adina said...

Hogy érzitek magatokat ott? Megszoktad már? És Salomé? És Dániel, de ő már gondolom valamelyest megszokta az új környezetet...
Hiányoztok...
Kérlek, irogass nekem, és igérem, hogy én is teszem!
Az Úr veletek! És imádkozom értetek!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Jo, hogy tettetek fel vegre kepeket.Legalabb lassunk,de a hangotokat is szeretnenk hallani.Salome aranyos vagy,egy kicsit kimeld az erodet es a szuleidet is.Szeretunk titeket: mama,tata es Krisztina.