Egy új élet

Egy új élet

Tuesday, July 14, 2009

Vendégségben- Being guests

Anya testvérénél, Ernőéknél vagyunk éppen, Belényesben. Nagyon jól telik. Ő Dina, a nagynéni. Szeretem, ha ölbe vesz. Jól ért a gyerekekhez. Nem hiába óvónéni.

We are in Beius, at mum's brothers. We are having a good time. She is Dina, my aunite. I love it when she picks me up. She is soo good with children, just like kindergarten teachers should be. She is one of them.

Ő Péter, az unokatestvérem. Péter 5 hónappal fiatalabb mint én.
He is Peter, my cousin. He is 5 months younger than I. Együtt locsipocsiztunk volna, ha én nem tiltakozom. Elkezdtem sirni.
We would have bathed together if I didn't protest. Amikor csak tehettem, odaadtam Péternek a cumiját és a teás üvegjét. Már meg tudom különböztetni, melyik az én üvegem és melyik a másé.

When I could, I gave to Peter his dummy and bottle. I can distinguish them from mine. Amivel Dina etetett jobban ízlett, mint amit anya adott. 'Gyam-gyam' vagy 'dam-dam'- így kértem a következő falatot.

The food Dina gave me was much better than the one mum fed me with. This is how I asked for it: dam dam. De jó, hogy van más férfi aki cipel, amíg apa távol van tőlünk. Köszi Ernő.

How great that there are other people who can carry me while daddy is away.

Voltunk Stei-en.
At Stei.
Anya és Ernő, a testvére. Hasonlítanak?
Mum and Erno, her brother. Are they alike?

2 comments:

Maresz said...

Üdvözlöm Dinát, már nagyon rég nem láttam.

encóka said...

nem hasonlítanak!