Egy új élet

Egy új élet

Wednesday, May 27, 2009

Hihetetlen 2- Unbelievable no.2

Hát ezt is megértük. El lehet aludni a bilin is. Vasárnap délután voltam szamócázni, és amior haza értünk elaludtam. A bilin. Igen. Anya jót nevetett rajtam. Ez neki új volt.

Sunday, after picking red berries, we came home and I fell asleep. On the potty. And mummy was very amused.
Dőltem jobbra, balra

I was bending to the left and to the right
De nem itt aludtam ki magam.

But I didn't sleep on the potty for long. I landed in bed.

Nézzétek meg, milyen piros a föld a szamócáktól.
Look how red is the ground from the berries. És milyen finomak. Ennél jobb gyümölcs nem kell. Én még csak keveset ehetek belőle, nehogy allergiát okozzon. Így mondja a doki néni.
And they are sooooooooo tasty. There is no better fruit than this. I can have just a few, because it can cause little children allergy, that's what the doctor says.

4 comments:

iri said...

En sem lattam meg ilyet,de orulok hogy latlak

Tündi Daika said...

Hát én is jót nevettem :) mostanában Jázmin is elalszik bárhol ül, ma például az ülőgarniturán aludt el ülve, mig én azt gondoltam nézi a mesét :)Hogy nő ez a Salomé baba :)

Maresz said...

Édes vagy kicsi, Salomé:)).

Renáta baba said...

Drága gyermek!!!! :))Milyen ártatlanul alszik!!!