Egy új élet

Egy új élet

Wednesday, March 13, 2013

Salomé és a héliumos lufik

Salomé és a héliumos lufik története:
Saloméról tudni kell, hogy nagyon jó az emlékezőtehetsége. Így jól emlékszik rá, hogy amikor három éves volt kapott valakitől egy lufit. A kertben voltunk, a fonal kibomlott és a lufi elszállt. Ez a veszteség őt nagyon mélyen érintette. Négy éves kora után kuglizásból indultunk haza egy hasonló lufival. Salomé már az autóban ült, de a lufi a hosszú fonallal az autón kívül volt. Dániel becsukta az ajtót, es a fonal elszakadt, a lufi pedig elszállt. Csak néztünk utána felfele miközben Saloménak potyogtak a könnyei. Megígértem, másnap veszek neki egy lufit az üzletből. Így is történt. Elmentem a két lánnyal, mindegyik választott magának lufit, felfújták, súlyt kötöttünk rájuk, hogy nehogy elszálljanak amíg hazafele megyünk. Haza értünk. Én leparkoltam az autót, és egyszer csak Salomé rohan kifele ordítva. Mi a baj, kérdezem. Kipukkant a lufim, mondja. A szemcsés mennyezethez ért, és kiszúrta. Már csak nevetni tudtam, és rögtön visszamentünk az üzletbe, és vettünk még egyet. Ilyen traumán mehet át egy kisgyermek.

No comments: