Egy új élet

Egy új élet

Tuesday, August 10, 2010

Figura- being silly




Anya munkába készült, de én felvettem a fekete zokniját és a cipőjét. Úgy mentem ki a ház elé. Már egy hete, hogy nem dolgozik. Mostmár többet van itthon, és gyakran olyan gyerekruhákat hajtogat, nézeget, amik nekem már nem jók. A kistestvéremnek készíti őket, azt mondja. Még 4-5 hét és érte megy a kórházba, és haza hozza nekem. Már várom. Úgy tudjuk, hogy ő is kislány mint én. De majd szeptember közepén megtudjuk biztosan.

Mum was getting ready for work, and I stole her socks and shoes, put them on and went out on the street. She finished work a week ago. She spends more time at home and she is folding and looking at baby clothes which are small for me. She says that they are for my sister, whom she will bring home from hospital in 4-5 weeks. I am already looking forward to that.

1 comment:

meli es csaba said...

mar az a 4-5 het hamar el fog telni.... kivanunk anyanak konnyu szulest, es egy egeszeges kisbabat... Csaba