Egy új élet

Egy új élet

Thursday, June 24, 2010

Apák napja- Fathers' Day



Anya már több mint egy hónapja tanítja nekem ezt a verset, de én inkább csak a mondókákat akarom hallani és mondani. Ki is jelentettem sokszor, hogy nekem ez a vers nem tetszik, de anya csak elmondta nekem. Aztán jött a mondóka is. Egy hete amint a gyülekezet fele tartottunk, apa elkezdte mondani a verset, de megváltoztatta az elejét: édesanyám helyett édesapám- at mondott. Így már tetszett nekem, és hogy jól meglepjem őket, elmondtam a verset egy pici segítséggel. Szüleim összenéztek, hogy én tudom ezt a verset?! Levonták a következtetést: akkor is érdemes ismételni valamit, ha úgy tünik, hogy nincs nagy érdeklődés, mert a gyerek mindig és könnyen tanul. Ezt a verset mondtam el a gyülekezetben vasárnap. Életem első verse. Elég jól sikerült.

This is a Hungarian poem about loving Jesus. Mother has been teaching me this for a few weeks, but I wasn't really interested in it. One day dad started to say the poem to me, he changed a word in it, and to make them a surprise, I recited it with a little help. The conclusion they drew was, that it is worth teaching the kids even if they seem to have little interest in something. They learn easily and quickly. On Sunday I recited this poem in the church. It was the first poem of my life. I did quite well.

7 comments:

Zambo Dalma said...

Hat te nagyon ugyes vagy,Salome!Ugy megszorongatnalak, puszilnalak...Remeljuk hogy egyszer erre is sor kerul.

Borzási Márta said...

Ó de édes! Nőjj nagyra Salomé!

Anonymous said...

Milyen ugyes es bator kislany vagy!szeretunk mama, tata es Krisztina.

iri said...

Bizony ugyes vagy Salome!

Jade said...

Jaj, de edes!

Budai Evódia said...

klassz, hogy nálatok van ilyen ünnep is

Balog Valéria said...

Gratulálok Salomé, nagyon ügyesen elmondtad a versikét. Anyukád és Apukád büszkék lehetnek rád NAGYON!

Balog Valéria
Anyukád volt osztálytársa