Egy új élet

Egy új élet

Wednesday, August 26, 2009

Jó hírek- Good news

Sajnos nincs gépünk, hogy képeket tegyünk fel. De a jó híreket leírja édesanya.
1. Péntek éjjel megérkezett apa. Felébredtem egy picit, szólt hozzám, mert 1o hét után nem bírta ki, hogy ne szóljon hozzám. Én nem ismertem meg, sírni kezdtem, és másfél órán át nem tudtam visszaaludni, csak sírtam. Idegennek fogtam fel őt, vagy felkavarodtak az érzelmeim, nem tudom megmondani. De egy másik szobában aludtam el anyával éjjel 4 kor, egy üveg tejcsi után. Reggel egy fél órát barátkoztunk, és minden rendben volt. Most örömmel megyek hozzá. Tanuljatok az esetemből.
2. Kedden anya és én megkaptuk a vízumot Kanadába. Jövő csütörtökön repülünk messze, messze, Totontóba. Nem tudom hogy hova visznek, de jó lesz ha velem vannak szüleim és Istenünk.

Sorry, we haven't got a camera, so no photos. But we will share the good news with you.
1. Daddy got home Friday night. I woke up slightly, he spoke to me, as he couldn't resist talking to me after 10 weeks. I didn't recognize him, I started crying and couldn't fall asleep for more than an hour. I just cried. I thought he was a stranger, or did daddy stir my feelings, I cannot tell. I fell asleep in a different room with mum at 4 am, after a bottle of milk. In the morning, after half an hour we were friends as always.
2. Mum and I got the vosa to Canada yesterday, and we are leaving to Canada, Toronto next Thursday. I don't know where they are taking me, but it will be good if my parents are with me and my heavenly Father.

6 comments:

iri said...

Igazan orvendek a jo hirnek ,az Ur orizze minden lepesteket,hasznaljon erovel ott.Hadd kiserjen az Ur Igeje mindenfele,az Utazo zsoltara:
Szemeimet a hegyekre emelem, onnan jön az én segítségem.
2. Az én segítségem az Úrtól van, a ki teremtette az eget és földet.
3. Nem engedi, hogy lábad inogjon; nem szunnyad el a te őriződ.
4. Ímé, nem szunnyad és nem alszik az Izráelnek őrizője!
5. Az Úr a te őriződ, az Úr a te árnyékod a te jobbkezed felől.
6. Nappal a nap meg nem szúr téged, sem éjjel a hold.
7. Az Úr megőriz téged minden gonosztól, megőrzi a te lelkedet.
8. Megőrzi az Úr a te ki- és bemeneteledet, mostantól fogva mindörökké!

Tündi Daika said...

Deejóóóó!!!! Hát asszem utánnatok mi örülünk a legjobban, hogy megvan a vizum! Akkor találkozunk szept. 1én a panzióban, ha az Úr megsegit! És majd 9én Torontoban. Nagyon izgatott vagyok, gondolom ti is :)

Hilda said...

Nagyon örülök nektek :)
Az Úr áldjon meg benneteket !

Maresz said...

Milyen jó, hogy újból együtt lehet kis családotok. Kivánom, hogy az Úr őrizzen meg titeket a hosszú úton és érezzétek jól magatokat új lakhelyeteken:).

iri said...

Koszonom Adina h beneztel, s az ott hagyott uzenetet.Remelem onnan is jelezni fogsz.Orvendek az ujvariak s tordaiak oromenek de gondolom urom is van benne.Nem konnyu megvalni.

Anonymous said...

So glad you are back together!

Elizabeth