Egy új élet

Egy új élet

Thursday, March 19, 2009

Hilinta, palinta,...- Car seat

Minden leendő szülőnek ajánljuk az ilyen kocsiülést, ugyanis nekünk roppant hasznosnak bizonyult. Segít az utazásban, napközben beleültet anya és magával visz a konyhába, vagy bármelyik szobába, és tudja, hogy biztonságban vagyok. Úgy 3 hónapos lehettem, amikor rájöttem, hogy remek hintaszék. Fél órát vagy egy órát is elszórakoztam benne, sokszor álomba ringattam magam. Ha így folytatom a hintázást, egészen ügyes akrobata lesz belőlem. És nem is volt drága, a Real- ban vettük. A márkája Babidéal.

We recommend this car seat to all future parents. It's a car seat of many purposes: proper car seat, chair to sit in at daytime and be close to mummy in the kitchen and everywhere, excellent swing for entertainment and falling asleep in, and from 3 months I started practising to become an acrobat.

4 comments:

Tündi Daika said...

De ahogy látom már nem sokáig fogsz hintázni benne, de nyugi a követkzetőt még jobban fogod szeretni... abban viszont már nem lehet hintázni, de sebaj, akkor már szaladgálni fogsz, ugyhogy nem fog hiányozni a hinta. De nagy baba vagy Salomé!!!

Budai Evódia said...

nekem is kell ilyen:D

Anita said...

how cute is that . You might grown up to be in a circus and swing from way up top of the ring. You are so good at it.

Erik the Reader said...

Jópofa!