Egy új élet

Egy új élet

Saturday, July 12, 2008

Hats- Sapkák, kalapok

Hello. This is a hat show. Sometimes I enjoyed acting, sometimes I didn't. Hope you will like the photos.

Sziasztok. Ez egy sapka-kalap bemutató. Megvallom, nem mindig élveztem a müveletet, de arra majd ti is rájösztök. Jó képnézést.




Thank you Mr and Mrs Bakai for the nice hat and for the other nice things.

Köszönöm Bákai néni és bácsi a szép kalapot és a sok szép holmit.




I don't cry that easy, but if mom leaves me alone for a minute and this happens, can you expect such a tiny baby not to whine!


Nem sírok én olyan könnyen, de ha anya magamra hagy és ez történik, hogy ne nyöszörögnék!










In which century did ladies wear such hats?

Hanyadik században hordtak a hölgyek ilyen kalapot?

I have 4 ears :)

4 fülem van :)

I can wink already.

Már tudok kacsintani.




Mom, leave me alone. This is enough. I don't like hats.

Anya, hagyd abba! Elég lesz már a sapkákból. Nem szeretem őket.













I try to be a good girl once again.

Újból összeszedtem magam. Még egy kis türelem.



I wear this hat after bath. Dad always laughs when he sees me in it.

Ezt a sapkát fürdés után viselem. Apa azt szokta mondani: "Megint vénasszonyt csináltak belőled!" Remélem öröklöm édesapám humorát.


Finally it's over. How great there are no more hats. I am tired of this.

Végre nincs több sapka. Elfáradtam.

No comments: